איפור קבוע לאישה

איפור קבוע לאישה, היתרונות המרכזיים

פריצת האפור הקבוע לשוק

איפור קבוע לאישה פרץ לשוק עוד בשנות התשעים של המאה הקודמת, כשהוא מאפשר לאוכלוסייה המטופחת, ברובה נשים אך לא רק, לטפח עצמן, בקצב המודרני של החיים כיום.

בימי אחשוורוש למשל, אנחנו מכירים סיפורים על נשים שישבו רוב זמנן בהרמון הנשים של המלך, התאפרו והתבשמו, התרחצו וטיפחו את גופן, כדי להיות נחשקות ויפות בעת פגישתן עם המלך. היום, לכל אישה מודרנית, אם היא אשת קריירה או עקרת בית, אין את הפנאי והזמן הדרוש לכך, בטח שלא לתקופות זמן ארוכות מכמה דקות ארגון בבוקר.

 

האיפור הקבוע מסדר את הנקודה הזו, והופך אותה לאפשרית! את יכולה להישאר אישה מטופחת, נעימה למראה ומרגישה את עצמך בשיאך כל יום מחדש. ועם זאת, אינך מבזבזת זמן לריק על איפור וצביעה מול המראה בכל יום מחדש.

האיפור הקבוע הוא מודל של טכניקות שונות, הנשארות לאורך זמן, אם ארוך או קצר, תלוי בטכניקה, בחומרי הגלם, ובאיש המקצוע שעושה זאת, כמובן.

טכניקות איפור קבוע לאישה שאינן אפשריות בדרך אחרת

ישנן טכניקות שונות לאיפור קבוע שהן על גבול הפרוצדורה הרפואית. אם בעבר, רופא פלסטיקאי היה עושה כל דבר קטן, היום חלק מאנשי המקצוע בתחום האיפור הקבוע עשויים לתת את המוצר הזה. למשל, מילוי גבות ותחימת שפתיים.

בתחומים אלה, ועוד מגוון אחרים, רמת הגימור שאנשי המקצוע בתחום איפור קבוע הגיעו כיום, אם ברמה בינלאומית ואף בישראל, ניתן לקבל מענה לצרכים רבים של כל אישה, או גבר שמעוניין בכך כמובן, בהתאמה בטיחותית רפואית גבוהה. היום אנשי המקצוע כבר ממש יודעים מה הם עושים ולא מתפשרים על כך.

מתקופת המכשיר החשמלי הראשון שהמוצא ועד להחדרת פיגמנטים לעור

האיפור הקבוע החל את דרכו על ידי אמריקאי בשם אוריילי, שהמציא מכשיר חשמלי בסוף שנות השמונים של המאה ה-19. מכשיר זה בעצם מחדיר מחט המחדירה לעור פיגמנטים, שהם מינרליים בעצם. חשוב שמינרלים אלו יהיו קלים יותר במשקלם הסגולי מאשר התא עצמו בשכבת העור, וכך יוכל הצבע להשאר לאורך זמן. תקופות הזמן משתנות, בין איבר לאיבר, ואם איפור קבוע של הגבות יכול להשאר כעשרים שנה, תחימת שפתיים מחזיקה כשנתיים בדרך כלל.

ההבדל בין קעקוע לבין איפור קבוע, הוא בעצם בהחדרת הצבע לשכבת עור מסוימת, עמוקה יותר או פחות.

חשוב לשים לב לאיכות החומרים שבהם משתמשים אנשי המקצוע, לניסיונם והסמכתם, וכך לדעת שאתם בידיים טובות. התחום אמנם נחקר ומבוסס, אך עודו מתפתח, ולכן חשוב לשים לב לפרטים אלו.

אין ספק שהיום, בחברה מהירה ודורשנית כמו שלנו, האיפור הקבוע חוסך הרבה אנרגיה ומאמץ סביב ההשקעה בטיפוח הגוף , ניהול זמן ויכולתנו להשאר מטופחים, לאורך זמן.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן