קוסמטיקה לפנים

טיפולי קוסמטיקה לפנים

קוסמטיקה לפנים

הקיץ כבר כאן בשיאו ועור הפנים שלנו, כמו תמיד, נמצא בפרונט, בחזית הלחימה בקרני ה UV, החום, הלחות, זיהום האוויר. הפנים תמיד חשופות, מספרות את הסיפור שלנו. המעט שאנחנו יכולות ויכולים לעשות זה להחזיר להן, אחרי יום ארוך, מעט פינוק ורעננות. לפינוק הזה קוראים- טיפולי קוסמטיקה לפנים. יש כאלו הטועים לחשוב שטיפולי אסתטיקה לפנים יושבים תחת הקטגוריה- מותרות. אבל האמת היא שבאקלים כמו בישראל מדובר במשהו שהוא מאסט. אז הינה כמה טיפולים שיעשו לכם טוב לעור הפנים.

סוגי טיפולים קוסמטיים

את הטיפולים הקוסמטיים ניתן לחלק לכמה סוגים –

טיפולים קוסמטיים "רגילים"

אין שום דבר רגיל בטיפולים אלו כיוון שכל טיפול קוסמטי יהיה תמיד מותאם אישית לעור פנייך. ה"רגיל" כאן מתייחס לאופי הטיפול- הוא מפנק יותר, בסיסי יותר וכולל עיסוי, ניקוי וליחוח העור. גם לק או לק ג'ל נכנסים לקטגוריה הזו יחד עם סידור גבות בשיטות שונות בין עם שעווה, חוט או ממש עיצוב הגבה לצמיתות בעזרת שיטת השערה, איפור קבוע, הסרות שיער שונות, מיטות שיזוף וכו'

קוסמטיקה רפואית

אם חפצה נפשך במעבר לטיפולים אסתטיים בשכבת האפידרמיס של העור, אלא להיכנס קצת יותר לעומק הדרמיס, להעשיר את העור ממש מבפנים, לתקן ולעכב את נזקי הזמן, אזי אנחנו מדברים על אנטי אייג'ינג. גם אנטי אייג'ינג מתחלק ל 2 תתי קבוצות.

  • אנטי אייג'ינג אשר מבוצע במכון על ידי קוסמטיקאית וכולל החדרת לחות אינטנסיבית יותר בשיטות שונות כגון מיזותראפיה- טיפול במחטים קטנות אשר במהלכו נעשית פציעה מבוקרת בעומק העור. מעבר להחדרת חומצות לחות בשיטה הזו, הפציעה התת עורית מעודדת את ייצור הקולגן אשר אחראי בין היתר על אלסטיות העור. לצערנו עם הגיל והתרגיל אנו מאבדים את כושר ייצורו והדבר ניכר על פנינו. טיפולי CARBON המבוססים פחמן היעיל במיוחד על קמטים וקמטוטים בפנים. הטיפול נעשה ע"י ידית לייזר ייעודית בשילוב ג'ל על בסיס קרם פחמן ויוצר פילינג עדין. החום המופק מהלייזר מעודד כיווץ נקבוביות ומשווה מראה אחיד וחלק לעור הפנים. טיפול פנים קרבון מטפל גם בבעיות אקנה, החום המיוצר עובר גם את קרום האקנה ובכך מפחית אותו ואת הדלקת הנלוות אליו. את כל הטוב הזה תוכלי למצוא אצלינו בקליניקה.
  • אנטי אייג'ינג רפואי- זו קטגוריה אפילו אינטנסיבית יותר המבוצעת אך ורק על ידי רופא וכוללת לא מעט מחטים. שם תוכלו למצוא את טיפולי הבוטוקס- רעלן אשר משתק את השריר המכווץ ויוצר את קמטי ההבעה שלנו במצח, בין הגבות וצידי העיניים ובכך עשוי למנוע את היווצרותו או לכל הפחות לעכב. מילוי חומצות הילראוניות- מילוי קמטים ושקעים עמוקים, עיצוב שפתיים ואף, מילוי נפחים שירדו עם הזמן ועד למילוי שקעי העיניים לחזות צעירה ורעננה יותר.

קוסמטיקה טבעית

הקוסמטיקה הטבעית כשמה כן היא, דוגלת במרכיבים טבעיים בלבד. המודעות לחשיבות אורח חיים בריא ופעיל חלחלה לתחומי המזון, הספורט וגם לתחום הקוסמטיקה. לא מעט אנשים הבינו כי המוצרים הבסיסיים בה הם משתמשים מידי יום, כמו דיאודורנט וקרם גוף כוללים לא מעט חומרים אשר עלולים להזיק בטווח הארוך (והקרוב). אימוץ קוסמטיקה טבעית, כזו החפה מכימיקלים ומבוססת על רכיבים נקיים, נחשבת אף יותר אקולוגית לכדור.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן