מדריך לאיפור עיניים

מדריך לאיפור עיניים

איפור הוא חלק בלתי נפרד משגרת חיינו, והאזור המורכב ביותר לאיפור, וגם זה שיש לו את החשיבות הגדולה ביותר במראה הסופי – הוא העיניים. ישנן דרכים רבות לאפר את העיניים, אך הדרך להשיג המראה המושלם – היא באמצעות מוצרי איפור איכותיים ויד שיודעת לעבוד. אילו מוצרי איפור לעיניים יש והאם כדאי לאפר גם את הגבות?

אילו מוצרי איפור לעיניים יש?

איפור לעיניים הוא אולי החלק החשוב ביותר באיפור הכולל. בדיוק בגלל זה, ישנו מגוון רחב של מוצרי איפור לעיניים, מהאזור שמתחת לעין ועד הגבה.

אייליינר – האייליינר הוא הקו התוחם את העין בעפעף העליון שלה, וישנן דרכים שונות להניח אותו. יש מי שמעדיפה קו עדין שמסתיים מעט אחרי סוף העפעף, ויש מי שמעדיפה למשוך אותו כלפי מעלה ליצירת שפיץ. לאופן הנחת האייליינר תהיה השפעה דרמטית על מראה האיפור הכולל.

מסקרה – המסקרה נמרחת על הריסים במטרה להאריך אותם ולתת להם נפח. למסקרה צבעים שונים – מחום בהיר ועד ירוק וכחול. הצבע הפופולרי הוא שחור.

עפרון עיניים – בעיפרון עיניים ניתן לעשות שימוש בקו העין התחתון, ליצירת מסגרת לעין. עבור עיניים קטנות, מומלץ להשתמש בעיפרון בצבע לבן שפותח את העין ולא תוחם אותה יותר.

צללית – כשמדובר באיפור שהוא יותר מיום-יומי, נהוג להשתמש בצללית. כיום ישנן צלליות אבקה וגם צלליות קרם.

איפור גבה – הגבה היא חלק בלתי נפרד מהעין, וגם אותה נהוג לסדר ולאפר, ועל כך נרחיב בהמשך.

קונסילר – ישנו קונסילר מיוחד לאזור העיניים, ומורחים אותו מתחת לעין, היכן שיש מעט כהות, וכן באזור שבין הגבה לעין כדי ליצור עור חלק ובצבע אחיד, עליו ניתן להניח את הצללית.

מסקרה וצלליות באיפור עיניים

מסקרה וצלליות הן חלק בלתי נפרד מאיפור העיניים. המסקרה היא מוצר איפור כמעט יום-יומי, ללוק יום וערב, ואילו את הצללית שומרים לרוב לאירועים מיוחדים. עם זאת, כשבוחרים להשתמש בצללית בצבעים עדינים, למשל אפור בהיר-תכלת בחורף וצבע גוף-ורדרד בקיץ, הצללית יכולה להתאים גם לאיפור קליל מאוד.

גבה היא חלק מהעין, וגם אותה כדאי לסדר                      

זה המקום לומר, שגם אם איפור העיניים שלכן יהיה מושלם ומקצועי, אם הגבה לא תהיה מסודרת – המראה לא יהיה חינני. לכן, מומלץ לעצב את הגבה לפי הטעם האישי שלכן. בנוסף, מוצרי איפור לגבות כוללים מסרק שמסרק את הגבה כדי שלא תהיה סוררת, צבע איפור לגבה כדי למלא אזורים חסרים בשיער וישנו גם ג'ל לגבה, שגם צובע אותה וגם שומר אותה מסודרת לאורך שעות.

איפור עיניים יכול להיות מורכב, אבל עם הציוד הנכון – אפשר לעשות פלאים

איפור עיניים הוא החלק המורכב ביותר במשימת איפור הפנים, ובדרך כלל מצריך יד מקצועית. אך עם הציוד הנכון, אפשר לעשות פלאים בקלות יחסית, ואפילו לשנות את מבנה העין – להקטין או להגדיל אותה.

מאמר זה נכתב עבור cosmetics-reviews

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן