מניקוריסטית

מניקוריסטית ממליצה – מהי צורת הציפורניים שהכי תחמיא לך

הידיים והציפורניים החשופות והן כרטיס הביקור של האדם. ובעיקר של הנשים. ציפורניים מעוטרות וצבועות בצבעים שונים מושכות תשומת במפגשים של חברים ואנשים שונים. צורת הציפורן מקרינה על כל נראות היד ולכן נערות צעירות ועד נשים מבוגרות מבקרות אצל מניקוריסטית ומעצבות את הציפורניים בצורות שונות. לעיתים בכל ביקור הן משנות את הצורה של הציפורניים ואת הצבע שלהן בעזרת לק או בעזרת לק ג'ל. קיימים עיצובי ציפורניים שיתאימו לציפורן בעלת מבנה שקד ויש עיצובים שיחמיאו לציפורניים מרובעות, אך כיצד בוחרים את צורת הציפורן המתאימה ביותר עבורנו ואיזה צורה תגלה את האישיות שלנו?

צורות שונות של ציפורניים

ניתן לעצב את הציפורניים בצורות שונות, אך לא כל צורה תתאים לאצבעות היד. לדוגמה צורת ציפורן עגולה מתאימה לאצבעות אשר נראות עבות וקצרות, צורת ציפורו עגולה עשויה להאריך ולהרזות את האצבעות בנראות שלהן וצורת ציפורן עגולה מתאימה לכל גוון של לק.

לנשים בעלות משטח ציפורן ארוך ורחב תתאים להן צורה אובלית /ואליפטית. זה יוצר נראות של ציפורן ארוכה וענוגה ביחס למשטח הרחב של הציפורן. צורה המזכירה דמות של שקד אך מעט נועז. צבע ורדרד עדין יתאים לציפורן אובלית. הארכת האצבעות ויצירת מראה של אצבעות דקיקות תתאים ציפורן בצורת שקד.

לצורה זו מתאימה תוספת של המון נצנצים, צורה זו היא טרנדית ולכן רצוי לשלב גוון ייחודי שהוא מנצנץ. צורת ריבוע של ציפורן מתאימה לנשים אשר לא מרבות לשייף את ציפורניהן. ואוהבות ציפורניים קצרות יחסית. לצורה זו יתאימו גוונים של אדום וגם גוונים ייחודיים אחרים. ריבוע מעוגל היא צורה המחמיאה לכל האצבעות ארוכות וקצרות כאחד.

סטילטו ציפורן בצורה מחודדת וארוכה מתאימה עבור כל אישה בעלות ציפורניים ארוכות או קצרות. הצורה נועזת ובולטת במיוחד לכן גוונים של אדום נועז יתאים לציפורניים אלה. יש גם אופציה לציפורן בצורת בלרינה ארוכה מחודדת הקטומה בקצה. בצורה ישרה. צורה זו דורשת תחזוקה מתמדת וביקורים סדירים אצל המניקוריסטית. צורת ציפורניים זו מתאימה לאצבע ארוכה ודקה. היות שמבקרים בתדירות גבוהה אצל המניקוריסטית כדי לשמר את הצורה אפשר לשנות את הגוונים לעיתים קרובות. נשים ונערות האוהבות להיות יצירתיות ושונות יעדיפו צורת ליפסטיק שהיא צורה אלגנטית ארוכה ומחודדת מעט בקצה לא סימטרי והצבע המתאים לציפורן זו הוא כמו צבע הליפסטיק על השפתיים.

מניקוריסטית

מה אומרות צורות הציפורניים על אופי הנשים?

צורת ציפורן עגולה – נשים האוהבות מראה קליל ושומרות על שיק נקי ואלגנטי.

לנשים בעלות צורת ציפורן מרובעת – משקיעות בפריטים ומעדיפות קלאסיקות שיישארו איתן תמיד וגם התספורת שלהן תמיד מוקפדת.

ציפורן מרובעת מעוגלת – נשים פרקטיות אשר אוהבות לתקתק דברים במהירות בצורה האיכותית ביותר ומקפידות על הדברים הקטנים ביותר ומאמינות בשילובי צבעים נכונים.

ציפורן בעלת צורת שקד – נשים אלה שומרות על אורח חיים בריא

צורת סטילטו – נשים עצמאיות ועוצמתיות המחפשות שינויים.

המאמר נכתב באדיבות פורטל ההמלצות https://daregoti.co.il/

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן