קרם הגנה לעור הפנים

קרם הגנה לעור הפנים: הגנה מפני השמש

קרם הגנה לעור הפנים הוא אחד המוצרים החשובים ביותר לטיפול בעור הפנים. לפני שאנחנו מתחילים לטפל בעור הפנים בכלל, חשוב לבדוק אם העור מוגן מפני השמש. השמש היא אחד הגורמים המזיקים ביותר לעור ואם לא נגן עליו, זה עשוי לגרום לפגעים חמורים כמו סימני הזדקנות, כתמים, וסיכוי גבוה יותר לסרטן עור. זוהי הסיבה לכך שקרם הגנה מפני השמש הוא אחד המוצרים הכי חשובים ברשימת הטיפולים בעור הפנים.

מה זה קרם הגנה לעור הפנים?

קרם הגנה לעור הפנים הוא מוצר שמטרתו להגן על העור מפני קרינת השמש המזיקה. הוא מכיל סינטטי או טבעי SPF (גורם המגן מפני קרינת UV) המסייע למנוע נזק לעור כמו פגעים, הזדקנות, וכתמים יש מגוון רחב של חברות חוה זינגבויים , דרמלוסופי, קובי ברוך .

קרם הגנה לעור הפנים

סוגי קרמי הגנה לעור הפנים

קיימים שלושה סוגי קרמי הגנה לעור הפנים על השוק: פיזי, כימי וקומבינציית פיזי וכימי.

קרם הגנה פיזי

קרם הגנה פיזי עובד על ידי יצירת שכבה על העור המסייעת לספוג את הקרינה הזוהרת מהשמש. הקרם מכיל חומרים כמו זן טיטניום דיאוקסיד או זן חמצן דיאוקסיד המסייעים לפיזור הקרינה. יתרונם של קרמי הגנה פיזיים הוא שהם לא נספגים בעור ולכן מתאימים לאנשים עם עור רגיש או כאלו שאינם מעוניינים להשתמש בחומרים כימיים.

קרם הגנה כימי

קרם הגנה כימי משתמש בחומרים פעילים שמנסים לספוג את הקרינה הזוהרת מהשמש. החומרים הכימיים הם מרכיבי השכבה השניה שנוצרת על העור ומסייעת לספוג את הקרינה. קרם הגנה כימי מכיל חומרים כמו אוקטוקרילן או אבובנזון המסייעים לספיגת הקרינה.

קרם הגנה קומבינציית פיזי וכימי

קרם הגנה קומבינציית פיזי וכימי משתמש בשילוב של חומרים פעילים פיזיים וכימיים כדי לספוג את הקרינה הזוהרת מהשמש. הקרם מכיל חומרים כמו זן טיטניום דיאוקסיד או זן חמצן דיאוקסיד וגם חומר

לחצו לרכישה>>

קרם הגנה של חוה זינגבוים

קרם הגנה של דרמלוסופי 

קרם הגנה של קובי ברוך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן