רכישה מרוכזת

רכישה מרוכזת של מוצרי פארם לבית ולמשרד

רכישה מרוכזת 

רשתות השיווק עמוסות בלקוחות לאורך רוב שעות היום ופרק הזמן שכל אדם מבזבז כאשר הוא מגיע למקומות הללו הוא בדרך כלל ארוך. נוסעים ועומדים זמן רב בפקקים, מחפשים חנייה, עוברים בין שורות המדפים וממלאים את העגלה במצרכים הנחוצים לבית או למשרד, עומדים בתור בקופה, סוחבים את השקיות הכבדות עד המכוניות ושוב מבזבזים זמן רב בעת הנסיעה עד שמגיעים ליעד. אפשר לבטל את כל ההליך המורכב והארוך הזה על ידי ביצוע הזמנה מרוכזת באתר האינטרנט שהוא ייעודי לתחום הקוסמטיקה ומוצרי הפארם לבית ולמשרד. 

הדרך הנוחה ביותר היא לבצע רכישה מרוכזת אחת לשבועיים או אחת לחודש על פי הצורך בבית, לעבור על הארונות במטבח ובאמבטיה ולראות מה חסר או מאיזה מוצר נותרה בבית כמות קטנה בלבד וכך להזמין סבון רחצה, קרם ניוואה שהוא רב שימושי לכל בני הבית, דיאודורנטים לגבר ולאישה, בשמים מובילים ועוד.

רכישה מרוכזת ומשלוח עד הבית או המשרד 

הנוחות המקסימלית כשיושבים מול המחשב, עוברים על ההיצע העצום שקיים באתר ומסמנים את מה שדרוש, סוחפת לקוחות רבים לעבור לשיטה זו. תוך כדי תהליך של רכישה מרוכזת, הם בודקים פריט זה או אחר שמוצע באתר אם נותר בבית, או כדאי להזמין כך שההזמנה היא ממוקדת ומדויקת. 

גם בעלי עסקים רבים הבינו שזו שיטה אשר נוחה מאד עבורם. במקום לעשות את כל סיבוב הקניות או להטיל זאת על אחד העובדים, המשרד עובד עם ספק קבוע שהפריטים שהוא מוכר מתאימים למשרדים כמו חומרי ניקוי לניקוי כללי, לחלונות, לשירותים, מטליות למטבח ולרצפה או לפרקט ועוד. כאשר רואים את המבחר הגדול שמציע האתר, גם נזכרים במוצרים נוספים שחסרים במשרד וזו הזדמנות מצוינת להוסיף אותם למשלוח.

רכישה מרוכזת

שירות המשלוחים של אתרי האינטרנט

צוותי הלוגיסטיקה של אתרי האינטרנט הבינו מזמן שהקהל אשר מבצע רכישה מרוכזת באינטרנט מעוניין שהמשלוח יגיע תוך זמן קצר ליעד. זו הסיבה שהצוותים עושים כל שניתן כדי ללקט את הסחורה תוך פרק זמן קצר יחסית ולארוז אותה בארגזים נוחים לשינוע. בנוסף לכך הם הרחיבו את צי הרכבים שלהם וכעת יש אפשרות להתאים את המשלוחים על פי אזורים גיאוגרפיים ולקצר את זמן ההגעה של החבילות.

כאשר מבצעים את התכנון האסטרטגי בדרך הנכונה, הלקוחות מרוצים מהמשלוחים שמגיעים במלואם ותוך פרק זמן קצר ודבר זה מדרבן אותם להיכנס לאתר אינטרנט ספציפי זה גם בעתיד ולהזמין ממנו את המוצרים שדרושים להם.

הרחבת היצע המוצרים באתרי האינטרנט 

שביעות הרצון של הלקוחות הובילה לכך שבאתרי אינטרנט רבים הרחיבו את סל המוצרים שלהם והם החלו למכור גם פריטים נלווים. בדרך זו הם מקלים על קהל הלקוחות שיכול להזמין בהזמנה אחת גם מוצרים נוספים שממילא הוא זקוק להם בבית וכך הם מייתרים את הצורך שלו לצאת מהבית לקניות.

מאמר זה נכתב עבור פורטל Cosmetics Reviews

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן